INTERNETOVÉ PODNIKÁNÍ
63 – 41 -M/01 Ekonomika a podnikání / ŠVP INTERNETOVÉ PODNIKÁNÍ celý učební plán naleznete ZDE
- navazujeme v tomto zaměření na více jak pětadvacetiletou zkušenost s výukou podnikání, cizích jazyků a práva
- nové informační technologie a internet umožňují „přesunout“ podnikatelské aktivity do internetového prostředí
- zvláště v současné době jsou prodeje a služby přes internet velmi aktuální
- na pracovním trhu jsou žádaní odborníci v oblasti webdesignu, internetového marketingu, internetového obchodování, webové grafiky či copywritingu
PŘEDMĚTY
Webdesign – navrhování a správa webových stránek
Internetový marketing – realizace internetového marketingu, SEO, PPC reklama, reklamní kampaně na sociálních sítích
Copywriting – tvůrčí psaní reklamních a marketingových textů
Internetový obchod – zakládání a vedení e-shopů
Webová grafika – grafické propojení značky, designu, loga a barevnosti
Video marketing – tvoření scénářů, natáčení a úprava videa, komerční využití
ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
- anglický jazyk minimálně v úrovni B1
- druhý jazyk (výběr z RJ, NJ, ŠJ, FJ) minimálně v úrovni A2
- psaní „všemi deseti“ – možnost složení státní zkoušky
- vedení podvojného účetnictví, vedení účetnictví v programu POHODA
- vedení obchodní korespondence
- právní znalosti z oblasti obchodního, živnostenského, pracovního a trestního práva
- aktivní znalost programů MS Office 2013 (Word, Excel, Powerpoint)
ZKOUŠKY A CERTIFIKÁTY
Maturitní zkouška
INTERNETOVÉ PODNIKÁNÍ
Praktická maturitní zkouška z ÚČETNICTVÍ
Maturitní zkouška z PRÁVA
Certifikáty
Cambridge English – mezinárodní certifikát z anglického jazyka
Certifikace v účetním programu POHODA
Certifikace dovedností získaných ve fiktivní firmě
PŘÍPRAVA NA VYSOKOU ŠKOLU
Vzdělávací program pamatuje také na přípravu na vysokou školu. Podnikatelská škola si drží od svého vzniku kvalitní studijní úroveň, takže absolventi studují na vysokých školách práva, mezinárodní vztahy, cestovní ruch, učitelství, komunikaci a média, filozofii, žurnalistiku. Na vysokou školu odchází každý rok v průměru 60 % absolventů.
UPLATNĚNÍ V PRAXI
Absolvent školy získá specializaci, která mu umožní pracovat na pracovních pozicích jako je manažer webových projektů, UX designer, pracovník PR nebo specialista online marketingu. Absolvent bude také připraven na založení vlastního podnikání v oblasti internetového obchodu, webdesignu a internetového marketingu.